Velkommen hjem til din bolig i Lyshøjsminde og Pilegårdsminde, Tværhøjgård, Greve
Velkommen hjem til din bolig i Lyshøjsminde og Pilegårdsminde, Tværhøjgård, Greve
Vi har gjort det nemt for dig og har samlet alt, hvad du har brug for at vide, når du bor i områderne Lyshøjsminde og Pilegårdsminde i Tværhøjgård. Her på siden finder du de vigtigste informationer, vejledninger og guides til vedligehold, kontaktoplysninger og meget mere.
Godt at vide om din Ikano Bolig fra A til Å
Indflytning
Det er vores ønske, at du som beboer får den bedst mulige start i din nye bolig. Derfor mødes vi på overtagelsesdagen og gennemgår boligen sammen med dig og til sidst får du nøglerne til dit nye hjem. Skulle du, mod forventning, finde fejl og mangler i boligen inden for de første to uger, skal du melde det til vores administrator, som vil sørge for eventuel reparation eller anden afhjælpning.
Inden overtagelse skal du indbetale depositum og forudbetalt leje, som opkræves af vores ejendomsadministration.
Husk, at du selv er ansvarlig for at tegne en indboforsikring, så du er sikret mod skade og tyveri på dit indbo.
Udflytning
Er det tid til at skifte bolig, fordi dine behov har ændret sig? Husk, at Ikano Bolig tilbyder lejeboliger til alle livets faser – du kan se vores ledige lejeboliger på ikanobolig.dk
Når du skal opsige dit lejemål hos os, skal det gøres skriftligt til vores administrator. Du har 3 måneders opsigelse, hvor du hæfter for leje- og forbrugsafgifter, men vi igangsætter genudlejning af din bolig, så vi kan finde en ny lejer til boligen. Finder vi en ny lejer hurtigt, kan du eventuelt blive frigjort tidligere fra boligen, hvis du ønsker det.
På selve dagen for din udflytning foretages et udflytningssyn. Her gennemgår du boligen sammen med viceværten for at sikre, at boligen er i den aftalte stand, som fremgår af din lejekontrakt.
Du har selv mulighed for at istandsætte boligen inden du flytter ud, men det er vigtigt, at arbejdet udføres håndværksmæssigt korrekt. Når alle nødvendige arbejder er færdige og godkendt af viceværten, afregner vi dit depositum med dig.
Har du brug for at komme i kontakt med os?
Her er de vigtigste kontaktoplysninger, og i hvilke situationer du skal bruge dem.
Hvis du har spørgsmål vedrørende huslejeopkrævninger eller andre administrative forhold, skal du kontakte ejendomsadministrationen.
Alt, hvad der vedrører drift og service af din ejendom, varetages af viceværten.
Opstår der akutte situationer, såsom vandskade, varmesvigt og lignende, er det også din vicevært, du skal kontakte.
Ejendomsadministration
Cura Management: tlf: 70 60 41 09. E-mail: ikanobolig-greve@proper.app
Vicevært
Taurus tlf: 22 49 84 37. E-mail: pilegaardsminde@taurus.dk og lyshoejsminde@taurus.dk Kan træffes i hverdagene mellem 8:00 og 15:00.
Akutte situationer
Ved en akut situation uden for tidsrummet 8:00-15:00 på hverdage, kan du benytte akutnr.: 76 11 70 15.
Brug og vedligeholdelse af din bolig i Tværhøjgård
Det er vigtigt, at du plejer og vedligeholder din bolig. Det er dit ansvar at passe på boligen på bedste vis.
Vi vil gerne hjælpe dig godt på vej og har derfor samlet instruktioner til pleje og vedligehold herunder.
Du kan også finde dit drift- og vedligeholdelsesmateriale på det USB-stik, du fik udleveret sammen med nøglerne til din bolig. Vi anbefaler at materialet gennemlæses efter indflytningen.
Indvendige overflader og inventar
Tekniske installationer
Udvendige overflader og inventar
Yderligere kontakter
Bygningsejer: Ikano Bolig
hej@ikanobolig.dk
Stationsparken 25, 1tv., 2600 Glostrup
www.ikanobolig.dk
Vandforsyning: Greve Vandværk A.m.b.a.
gv@grevevand.dk
- 43 90 81 00
Håndværkerbyen 1, 2670 Greve
www.grevevand.dk
Affaldsordning: KLAR Forsyning
klar@klarforsyning.dk - 56 65 22 22
Vasebækvej 40, 4600 Køge
www.klarforsyning.dk/affald
Fjernvarmeforsyning: Tranegilde Fjernvarme
Administreres af VEKS
veks@veks.dk - 43 64 44 00
Roskildevej 175, 2620 Albertslund
www.veks.dk
Elnetselskab: Radius
kundesupport@radiuselnet.dk - 70 20 48 00
Teknikerbyen 25, 2830 Virum
www.radiuselnet.dk